13 kwietnia 2017

Pieskie życie

W niedzielę 9 kwietnia byłam w krakowskiej Bonarce. Nie był to zwykły dzień.


Bardzo cieszę się, że akcje pomocy bezdomnym zwierzętom są coraz bardziej nagłaśniane. Wcześniej nie słyszałam o akcji "Pieskie życie" w Bonarce, ale w tym roku się udało. Poszłam, dorzuciłam coś od siebie dla psiaków i porobiłam trochę zdjęć. Pieski były mega słodkie i jakbym mogła to zabrałabym je wszystkie ze sobą do domu :)
Na wydarzeniu odbyły się różne pokazy. Nie będę wymieniać wszystkich - po prostu wrzucę Wam tutaj program całej imprezy ;)
























































Mam nadzieję, że dane mi będzie jeszcze nieraz wspomóc takie akcje <3

Słowo klucz dla takich wydarzeń to MIŁOŚĆ. Miłość do zwierząt. Do drugiej istoty. Pamiętajmy, że zwierzaki odczuwają wszystko tak samo jak my, a może nawet i bardziej. Dlatego warto pomagać. One także pragną mieć kochający dom i swoją własną rodzinę. Chcą przyjaźni, miłości. Dajmy im to, a na pewno się odwdzięczą tym samym. Bo one potrafią kochać. Nawet jeżeli wcześniej tego nie doświadczyły.


Cały zysk ze strony karmimypsiaki.pl jest przeznaczany na pomoc bezdomnym zwierzakom. Znajdźmy w sobie trochę serca i choć tak wspomagajmy wszystkie te małe wspaniałe istotki <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje. Dziękuję za wsparcie i wyrażenie własnej opinii :)