18 lipca 2017

44 Festiwal Harcerski w Kielcach

16 lipca (ostatnia niedziela) miałam przyjemność fotografować mój ukochany Rewanż na Festiwalu Harcerskim - koncert "Gospodarze Gościom"... Tutaj możecie zobaczyć efekty :) 


Znajduje się tu również troszkę moich pierwszych zdjęć krakowskiej grupy Rewanżowej (która wychodzi spod oka świetnego tancerza Mariusza Mario Jasuwienasa) oraz wspaniałego i fascynującego Krakowskiego Teatru Ognia. Na niektórych klatkach możecie zauważyć równie cudownego jak i przefantastycznego Cezara, czyli niezastąpionego Marcina Kwiecińskiego, który odegrał swoją rolę jak należy i za to należą mu się ogromne brawa!
Wielkie owacje należą się również trenerowi, i zarazem choreografowi całej imprezy, Tomaszowi Rowińskiemu. Panie Tomku ogromny aplauz dla Pana i tancerzy za to, że stworzyliście wspólnie coś tak pięknego! Nie mówię tutaj jedynie o Rewanżu, ale wszystkich tancerzach biorących udział w tym przedsięwzięciu :) Choć powiem szczerze, że Pompeje podbiły moje serce jak nic innego tego niedzielnego wieczora!
Zdjęć jest sporo, ale mam nadzieję, że Was nie zanudzą, spodobają się a moich kochanych tancerzy nie zawiodą.




































































































































































































































2 komentarze:

  1. Zakochałam się w tych zdjęciach! Pięknie zrobione! I do tego w takiej dobrej jakości! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo się cieszę, że zdjęcia się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje. Dziękuję za wsparcie i wyrażenie własnej opinii :)