12 listopada 2015

Moje życie tutaj

Mówiąc tutaj mam na myśli oczywiście Kraków.
Po ponad miesiącu życia w tym mieście powiem tak... 
Kraków jest piękny, bardzo mi się podoba. Problemem jest raczej z reguły masa wolnego czasu. Staram się nie nudzić i jak tylko mam luźniejszą chwilę czytam książki i magazyny, oglądam filmy, idę coś zobaczyć, przejść się, zwiedzić coś. Ale czasem brakuje mi czegoś... Mam na myśli brak wyjść z bliższymi osobami - przyjaciółmi, których zna się od dawna. 
Znajomych znajdziemy raczej wszędzie... Lecz z nowymi ludźmi nie rozmawia się tak łatwo. Zwłaszcza, gdy ma się problem z zawieraniem nowych znajomości. Nie każdy jest otwarty na świat. Czasami jest to niezależne od człowieka... Ale póki co wszystko jest na dobrej drodze. Często też odwiedzają mnie "starzy" znajomi :3

Jeżeli ktoś z Was jest z Krakowa i miałby ochotę się spotkać - dajcie znać (przez komentarz tutaj lub wiadomość na facebook'u) a może będzie dane nam się spotkać :)








4 komentarze:

Każdy komentarz motywuje. Dziękuję za wsparcie i wyrażenie własnej opinii :)