8 grudnia 2015

Wrocław

W ten weekend postanowiłam zwiedzić coś poza moim miejscem bytowania. Mianowicie odwiedziłam... Wrocław!
Pojechałam z wizytą do mojej wieloletniej koleżanki :) i przy okazji udało mi się zwiedzić cudowne miejsca. A także zaliczyłam świąteczny jarmark wrocławski! Z resztą - sami zobaczcie...
Ogólnie podróż stała pod znakami tramwajów i autobusów, gdyż można się tam zgubić :D



















Pierwszy raz w życiu jeździłam na łyżwach i nie upadłam ani razu :D Było super!


Zwiedziłyśmy Halę Stulecia




I byłyśmy w punkcie widokowym! 50 pięter :)













Krasnala spotkałyśmy dopiero 3 dnia mojego pobytu w mieście. Chyba nie mamy do nich szczęścia :D



5 komentarzy:

  1. Świetne zdjęcia! Szczególnie te panoramy całego Wrocławia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) ze Sky Tower. Pięknie jest <3

      Usuń
  2. Wrocław jest piękny, a Twoje zdjęcia świetnie to oddają ;) Pozdrawiam z Kielc!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Dziękuję :3
      Ja Ciebie też bardzo pozdrawiam! <3

      Usuń
  3. Wrocław jest piękny, a Twoje zdjęcia świetnie to oddają ;) Pozdrawiam z Kielc!

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje. Dziękuję za wsparcie i wyrażenie własnej opinii :)