27 marca 2016

Wspaniała piętnastka

Właśnie. Nie chodzi mi o wspaniałe 15 filmów, książek czy cokolwiek innego. Mówię tutaj o niesamowitej 15 piosenek, które sprawiają, że naprawdę chce mi się żyć. Słuchając ich pojawia się we mnie pewnego rodzaju motywacja na stawienie czoła każdemu kolejnemu dniu.


*są one umieszczone w kolejności losowej*


Numer 15


Numer 14


Numer 13


Numer 12


Numer 11


Numer 10


Numer 9


Numer 8


Numer 7


Numer 6


Numer 5


Numer 4


Numer 3


Numer 2


Numer 1


To oczywiście jest mała namiastka tego co naprawdę napawa mnie chęcią do życia każdego dnia. Ale dzięki temu poznacie bliżej mój gust muzyczny i dowiecie się wielu ukrytych rzeczy... Trzeba tylko umieć spojrzeć na to wszystko z innej perspektywy. Miłego!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje. Dziękuję za wsparcie i wyrażenie własnej opinii :)