17 listopada 2016

Kościół na Skałce

Ostatnio moim zadaniem na zajęcia było wybranie się na pewną wycieczkę...


Celem wycieczki było odwiedzenie pewnego krakowskiego kościoła. Dokładniej bazyliki. Mianowicie była to Bazylika św. Michała Archanioła i św. Stanisława Biskupa w Krakowie. Tak zwany "Kościół na Skałce".

Przy okazji wraz z Chrisem postanowiliśmy pospacerować po Podgórzu, gdzie wykonałam kilka zdjęć, ale tutaj wrzucę tylko jedno. Chyba najbardziej spodobało mi się ze wszystkich, które tam zrobiłam... Była brzydka pogoda...


Podczas spaceru zajrzeliśmy do jednej z kawiarenek. Bardzo miłą niespodzianką było spotkanie tam mojej koleżanki, którą bardzo serdecznie pozdrawiam. Mam nadzieję, że teraz ciągle wiedzie Ci się dobrze! :)







2 komentarze:

  1. Świetne, na pewno będę odwiedzać ten blog częściej. Obróbka tych zdjęć jest niesamowita *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo! Zapraszam serdecznie na każdego nowego posta :)

      Usuń

Każdy komentarz motywuje. Dziękuję za wsparcie i wyrażenie własnej opinii :)