24 lipca 2016

Chris w Pierzchnicy

Na początku lipca był u mnie Chris... Zrobiliśmy sobie totalny tygodniowy chill.

1

 Spędził on u mnie równy tydzień. Troszkę pozwiedzaliśmy. Byliśmy na borówkach w lesie, zawoziliśmy Dagmarę do Kielc na treningi, oglądaliśmy filmy... Słowem - totalny chillout.

2

3

4

5

Jednego dnia wybraliśmy się na spacer i troszkę "poduczyłam" Chrisa robić zdjęcia lustrzanką :)

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16 - na pierwszy rzut oka widać, że zdjęcie robił Chris. Jestem z Niego bardzo dumna, że potrafił tak uchwycić daną chwilę...

17

18

19

20

Mam dla Was wyzwanie. Zdjęcia zostały nazwane numerkami... Spróbujcie zgadnąć, które zdjęcia zrobił Chris. Po niektórych widać kto je robił, ale część jest niewiadoma ;) Powodzenia!

2 komentarze:

  1. 4, 7, 13, 16 i.... 20 albo 6 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 4 zostały odgadnięte ;) ale jeszcze kilku brakuje :D
      PODPOWIEDZIĄ może być to, że do Chrisa należy 8 zdjęć :)

      Usuń

Każdy komentarz motywuje. Dziękuję za wsparcie i wyrażenie własnej opinii :)