26 października 2015

Urodziny + Korea

W ten weekend wiele się działo. Najpierw sobota. Urodziny Antka. Syn mojego brata ciotecznego. Słodki dzieciaczek :) Przy okazji spotkałam się z częścią rodziny. Było fajnie. Cały dzień się bawiliśmy, byliśmy na spacerze.

Później niedziela. Odwiedzili mnie rodzice z siostrą. Ja z Dagmarą chciałyśmy obchodzić dzień koreański w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manngha. Byłyśmy na pokazie przygotowywania jedzenia koreańskiego, który prowadziły dziewczyny z restauracji "Dwa Smaki" oraz pokazie o Hanboku (tradycyjny strój koreański) przedstawianym przez Małgorzatę Pierzynkę.
Moi rodzice postanowili w tym czasie zwiedzić trochę Krakowa.



Gdy rodzina pojechała do domu ja postanowiłam wziąć udział w wykładach:

  • "Brief history of Korea and it's culture" - prof. Cho Byoung Se
  • "Język koreański i jego świat wartości" - prof. Romuald Huszcza
  • "Wszystko przez niedźwiedzicę - wątki mitologii koreańskiej" - dr Renata Iwicka
oraz projekcji filmu "Chihwaseon" (reż. Kwon-taek Im) prowadzonej przez dr Piotra Kletowskiego.

Zdjęcia z urodzin: 





Przy okazji udało mi się złapać trochę jesieni...










Zdjęcia z Muzeum Manggha:












 





"60 letni najstarszy syn odwiedzając swoją matkę (87 lat) w szpitalu
prawdopodobnie zabił ją nożem i popełnił samobójstwo.
znaleźli ich razem. Fukuoka 09-04-2006"



Udało mi się nawet napić prawdziwej zielonej herbaty. Smakuje przecudownie!





2 komentarze:

  1. Świetne zdjęcia Weronika :)!!! A kilka podbiło moje serce :)!!! Fajnie patrzeć jak się rozwijasz ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje. Dziękuję za wsparcie i wyrażenie własnej opinii :)